2009. május 15., péntek

Borzas-, vagy búboshús



Nem olyan régen igazán szép és akciós sertéscombot sikerült vennem. Régen nagyon szerettem ezt a kaját, hát ez lett belőle:
Én sertés combból készítettem, de lehet csirke-, vagy pulyka mellből is készíteni esetleg karajból. A család létszámának megfelelő mennyiségű hús, amit nem túl vékonyra kikloffolunk. Sózzuk, borsozzuk esetleg vegetázzuk, majd kiolajozott tepsibe fektetjük.
A töltelék nekem így készült: 2 kis doboz májkrém, 2 tojás, só, bors, fél fej vöröshagyma lereszelve, petrezselyem zöld(ez éppen szárítottal készült), és annyi zsemlemorzsa, hogy azért ne legyen túl kemény a massza. Igazság szerint ez vízben áztatott zsemlével szokás csinálni, de én gyakran eltérek a szokott dolgoktól. :)) Ha kész, akkor ráhalmozom a husi tetejére, majd gazdagon megszórom reszelt sajttal.

Alufóliával letakarom és sütőbe teszem. 30-35 perc után leveszem a fóliát és készre pirítom. Köretnek krumlipürét, rizst tálalhatunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails