2009. június 9., kedd

Csoki torta szögletesben


Hanna tortája kapcsán az apja megkívánta a krémes sütit(tortát) és sütnöm kellett itthonra is. És megcsináltam....
Majdnem minden az, mint a kereknél, csak a mennyiség változik. 6 tojásból vizes piskótát sütöttem egy szögletes tepsiben. Mikor kihűlt, félbe vágtam hosszában és keresztben is, így kaptam 4 db lapot. A krém arányai úgy alakultak, hogy 5 ek liszt, 4 dl tej. 25 dkg margarin, 15 dkg (kb) porcukor, kevés rumaroma, 3 ek kakaópor. Zseletin fix nem volt itthon, így az most kimaradt. :) Betöltöttem a lapokat, megszórtam torta darával és már kész is a szögletes torta....csak úgy "hobbiból". Ez is másnap volt finomabb, mikor már az ízek összeértek kicsit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails