2009. június 9., kedd

Sajtos tallér


Ez azóta foglalkoztat, mikor tavaly év elején valamikor linborinál megláttam. Akkor lemaradtam az ostyasütőről, de most a lidl-ben ismét kapható volt, rá s startoltam. Kicsit mégis hezitáltam, mert 4000ft volt és eddigi ismereteim szerint csak fagyi tölcsért és sajtost tudok vele sütni, de mikor az első adag tallér kisült, nem bántam meg. Linboritól van a tallér receptje is, de én ezt tovább dolgoztam, mert nekem kevésnek tűnt benne a só és a sajt.
Így alakult végül is:

Hozzávalók: Először is végy egy ostyasütőt!! :)) 18-20 dkg reszelt sajt, 12,5 dkg margarin, 35 dkg liszt, 1/2 cs. sütőpor, 2kk só, 1 tojás,1ek étolaj,tej (nem mértem,annyi,hogy gyúrható legyen)Én egészen pici darabokat csíptem belőle, golyót formáltam belőle és már sütöttem is. Nagyon finom ízű

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails