2009. június 9., kedd

Hétvégi ebéd


1.5 kg súlyú nagyon szép bőrös malachús(comb), mindenféle fűszer, hagyma, paprika, paradicsom, néhány szem krumpli.

A malac husit a csont irányában bevagdosom, sózom és most éppen sült csirke fűszersóval szórtam meg gazdagon. Így kb. 2-3 óra hosszat állt. Majd tepsibe kevés olajat öntöttem, másfél kávéscsészényi vizet és ebbe bele a húst. Köré négybe vágott krumplit tettem, kicsit megszórtam sóval. Majd rászeltem a fehér paprikát, 2 db paradicsomot, 2 fej vöröshagymát. Letakartam alufóliával és legalább 1 óra hosszat pároltam. Majd levettem a fóliát mikor már puha volt a hús és készre pirítottam. Utálom a sült zöldségeket, de extra finom ízt adnak a húsnak, krumplinak egyaránt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails