2010. május 7., péntek

Szabad tűzön, faszénen


Az elmúlt napokban annyira szép idő volt, hogy eldöntöttem, a másnapi ebéd egy része, kint a szabadban fog elkészülni. Bográcsozni nem volt időm és kedvem sem annyira, így maradt a grillezés. A faszénen kívül semmi nem volt itthon hozzá, úgy hogy gyorsan elmentem csirke felső combokat venni. A grillezés előtti este kifiléztem a combokat, majd jött a pácoláshoz való előkészület. Több lehetőség is adott, akár a készen vásárolható pácok is, de nekem van egy saját, jól bevált receptem.Ami a következő:


A filézett combok(kb másfél-2 kg lehetett) mindkét felét megszórom csirke fűszersóval. Majd egy nagyobb tálba rakom és jön rá 1 dl olaj, 2 ek kanál tejföl, fél ek. mustár, ízlés szerint bors, majoranna, esetleg rozmaring ág, és 2 nagy fej vöröshagyma rákarikázva. Majd mindezt alaposan összegyúrom és lefedve hűtőbe teszem a grillezésig. Mikor már a húsok elfogytak, akkor a virslit is "átgyúrom" ebben a visszamaradt masszában, pár perc után grillezem a virsliket is. Valami földöntúli íze van, kicsit fűszeres, kicsit füstös és omlós, zamatos. Kedvet kaptam újból hozzá. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails