2010. május 4., kedd

Tiramisu másként, olcsobban.


Tiramisu fanok vagyunk, így szoktam....mondjuk viszonylag gyakran készíteni. Viszont szívom-vagyis szívtam eddig-a fogam, mert nem olcsó a mascarpone sajt. Akár hogyan is osztottam szoroztam, legalább 3 dobozzal meg kellett vennem, hogy ne csak a kávés babapiskótát együk.Viszont az internetnek és néhány gasztroblogos társamnak köszönhetően, egy új korszak hajnala kezdődött a tiramisu fogyasztásunkban! Nem mascarpone sajttal, hanem házi készítésű krém sajttal készítem. Így az eddigi 1200ft / 3 doboz= 75 dkg mostanra 540ft -ra változott és mennyiség maradt minimum 75 dkg. Azért nem mindegy és mégiscsak barátibb ár, az íze pedig semmivel sem rossazbb. Sőt a családunkban nagy tiramisu szakértőnek számító hugom sem vette észre hanem mondom, hogy nem mascarpone. Addig, még nem készül el a házi sajtkrém bejegyzésem, javaslom, hogy keressétek Wise Ladynél a receptet. :))
Ez pedig az első, próba tiramisu ebben a formában:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails