2011. november 29., kedd

Grízgaluska

Bajban vagyok a levesbetétekkel. Megvettem Cornito cérnametéltjét..nem ízlik neki. Vettem Mester család daragaluska port is..nem ízlik neki, mert erősen fűszerezett, ízesített már alapból és nem jön be neki az az ízvilág. Így maradt az itthoni, igazi masszív kemény kukoricadara galuska. :) Az igazán laktató, de nem érdemes megdobni vele senkit, mert 8 napon túl gyógyulót tudunk vele okozni...:) A Mester galuskát ízlelgetve azt éreztem, hogy hasonlít kicsit az íze az extrudált kukoricapehelyre-alias kukira-és beindult a fantáziám. A legegyszerűbben úgy tudok kukoricapelyhet készíteni, ha összemorzsolom az extrudált kukit. Vettem is egy csomaggal, őröltem is. :) Aztán jött a kísérletezés. Az első tojásból csak kukoricapelyhes galuska készült egy kávéskanál kukoricaliszttel. Ment szét, mint a ..... A következő tojáshoz már sokkal több darát és kukoricalisztet adtam, nagyon kevés pehellyel... Ez megint olyan lett, hogy visszapattant. Aztán a 3. tojás sikerült szinte olyanra, mint egy középkategóriás búzadarás grízgaluska. :) 1 tojás, kevés kukoricaliszt, kicsit több dara és a többi része pehely. Az eddigiekhez képest szupi lett!! :)) Pontos arányokat majd igyekszem felírni, nem csak másoknak segítség kép, hanem saját magamnak is.

2 megjegyzés:

  1. Várom a pontos receptet!! :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia Lilla!
    Én azóta ezt használom, bár volt olyan is, hogy nem mindig a képen látható módon sikerült. :)
    De véleményem szerint igazán jó grízgalukát készíteni búzadarából is....hááát, néha jó adag szerencse is kell hozzá. :)
    Ezt nézd meg:
    http://ennijoesfozniis.blogspot.hu/2011/12/tokeletes.html

    VálaszTörlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails