2012. március 12., hétfő

Darálós keksz


Ez egy gluténes változat, mert van azért nekem 2 nem lisztmentesen táplálkozó gyermekem is és egy férjem, akik bár nagyon szívesen eszik a GM édességeket, nasikat is, azért ez így elég költséges lenne, ha mindenki ezt fogyasztaná. Így készült egy búzalisztes adag is, illetve mindjárt két adag. :))

Hozzávalók:
  • 70 dkg liszt
  • 20 dkg zsír
  • 25 dkg cukor
  • 4 egész tojás
  • 2 vaníliás cukor
  •  1 citrom reszelt héja
  •  1 sütőpor
A zsírt (én fele-fele arányban használtam zsírt és margarint)a cukorral habosra keverjük, egyenként hozzáadjuk a tojásokat és kikavarjuk. A lisztet a a vaníliás cukrot (nekem az egyik csomag Burbon vaníliás volt), sütőport és citrom héját, mint száraz anyagokat összekevertem és a folyékony masszát hozzáadtam, összekevertem, majd összegyúrtam. Húsdarálóra szerelhető adapteren áthajtjuk az egészet, miközben tetszés szerinti mérteket vágunk belőle és zsírpapírral bélelt tepsire rakjuk, kisütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails