2012. március 30., péntek

Gm csokik

Nem szeretnék reklámot csinálni egyik nagyobb áruháznak sem, de mivel a GM élet nem annyira egyszerű, ezért osztom meg veletek is. Magam még nem szemrevételeztem a dolgokat, dea  lisztérzékeny oldalon a témában jó ideje mozgó és L.É.O.E. Dunaújvárosi Lisztérzékenyek Csoportjának vezetője, Schummel Judit írta fel a chat falra, tehát tekinthetjük biztos infónak. Az Aldiban gluténmentes csokikat találhatunk, elég nagy választékban:
A belga pranilé nálunk Hanna kedvence is volt régebben, de Lidl-ben kapható nyomokban tartalmaz glutént. Ezeknek a "nyomokban" infójáról semmit nem tudok, de ugye az elsődleges szabály: Olvasni, olvasni, olvasni az összetevőket!!!

2 megjegyzés:

  1. Köszi az összefoglalót, én nagyon örültem neki. Mi is sokat járunk az Aldiba, és sokszor állok a polc előtt böngészve, most Húsvét táján extra sokat, úgyhogy tényleg köszi.
    Ha nem baj, meghívtalak egy játékba, de nem kötelező, csak ha van kedved hozzá, majd nézz be hozzám.
    Margaretta

    VálaszTörlés
  2. Margaretta! Örülök, ha segítségedre volt. Akkor még annyival egészíteném ki, hogy a Penny-ben a belga praliné is gluténmentes...nagy meglepetésemre. Majd képpel is prezentálom.
    A játékra való meghívást köszönöm, de kihagynám, mert nem szoktam húsvétra készülni. Nekem ez ugyan olyan nap, mint a többi, de köszönöm, hogy gondoltál rám is! :) Megnéztem amúgy az ajánlásaid, igazán finomak lehetnek.

    VálaszTörlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails