2012. május 17., csütörtök

A diéta sarkalatos pontja...a KIFLI!

Hát igen....még mindig a kifli. Nem gondoltam volna, hogy ennyire feladja a leckét egy pékárú...egy kifli. :D De mégis! Most viszont, hogy a napokban zsemlét sütöttem és valahogyan a formázással elszámítottam magam, maradt ki egy maréknyi tészta. Mivel nem folyt túlságosan, így próbáltam vizes kézzel valami kifli formát alakítani belőle. Hát nem mondanám, hogy sülés közben és a végén is a kiflit formázta... :)
Viszont: Puha, omlós, finom ízű kifli lett belőle. Jóízűen megette a gyerek margarinnal, én meg levontam a tanulságot : KELL nekem egy bagett sütő alkalmatosság, még ha 4500 ft, akkor is. Rajta vagyok az ügyön! ;)
A tészta egyébiránt a lentebb található Schar zsemle recept volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails