2010. november 8., hétfő

Kakaós csigák



Elég gyakran kerül sor nálunk a hokkaido kalácsra, nagyon szeretik a gyerekek. Főként ezt, a kakaós változatot sütöm mostanában. De most másfélszeres adagot kavartam be, lett egy hosszú,  szögletes, forma kalács, meg a maradékot feltekertem majd trapéz alakban felvágtam a rudat. Tojás sárgája és kevés tej keverékével lekentem, sütölapra rendeztem és a kaláccsal együtt megsült. Tetszett a gyerekeknek, mert a megszokott ízt kapták egy kicsit más formában. Nagy sikere volt és látványos is.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a bélzete! Tetszik! :-)
    Sok finomságot sütöttél, ahogy visszanéztem!

    VálaszTörlés
  2. Szia Margitka! :)) Nem olyan sokat, de azért volt egy pár megmozdulás. Majd benézek fórumra is, csak sajnos el vagyok havazódva, pedig még nem is esik.... :)))

    VálaszTörlés
  3. De jól néz ki!!!Biztos nagyon finom is:))
    Szép napot kívánok kedves haNa:))

    VálaszTörlés
  4. Szia Sugi! Igen, finom! :)) Köszi és neked is szép napot! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails