2011. november 17., csütörtök

LisztNix

Egy igazán hasznos hely, amire ma találtam rá. Egy webáruház, ahol nagyságrendekkel olcsóbban lehet hozzájutni az alapanyagokhoz, kész termékekhez. És 15 ezer ft. felett ingyenes a házhoz szállítás az egész országban! Egyébként meg 1500 ft, bár ahogy én nézegettem, számolgattam, hogy ha az ember egész hónapban otthon főz és süt a diétának megfelelő dolgokat és még számol egy kis gyors nasival agyereknek...akkor igen csak el is éri havi szinten ezt a költséget. Ha meg egy azon városon belül több sors társ is él, akár össze is lehet hangolni a rendelést...  Nekem ez baromi nagy segítség és már kész a bevásárló listám is, igaz..ma is elköltöttem egy vagyont a helyi bio boltban. :) És a hely, mindenkinek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails