2010. március 1., hétfő

Paraj avgy spenót főzelék

 
Nagyon gyors, nagyon finom, nagyon egészséges és nálunk nagyon utált kaja. :)) Szerintem csak én szeretem igazán, de én nagyon! Ritkán készítem éppen ezért, magam miatt nem fogok neki.
Egy csomag mirelit spenótot kiolvasztok(ha szezonja van akkor frisset veszek, leforrázom, felaprítom) és kevés olajon egy jó ek. liszttel rántást készítek. Beleteszem a spenótot, sózom, cukrozom és egy csipet fokhagymát is teszek hozzá. Felengedem kevés tejjel és addig forralom, még besűrűsödik. Tükörtojással szoktam tálalni. Nagyjából elkészíteni sem tart tovább, mint amíg a bejegyzést írtam :)

4 megjegyzés:

  1. Nem is olyan rég nálunk is ez volt...most tettem fel én is blogba:)))

    VálaszTörlés
  2. Én nagyon szeretem és a zöldborsó főzeléket is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szepen koszonom ,hogy reszese lehetem az oldalad atnezeseben.Koszonom ,hogy a segitsegemre voltal ,es sok finomsaggal leptel meg benunket.
    Udvozlettel Kethy

    VálaszTörlés
  4. kethy! Örülök, ha segített az oldalam! :) Gyere máskor is, igyekszem újabb hasznos, praktikus dolgokat hozni. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails