2010. június 26., szombat

"Válság" süti


Tesómtól szármezik ez a "süti" vagy inkább édességnek mondanám. Ez is azon alapul, hogy lehetőleg semmit ne dobjunk ki, hasznosítsunk és a kispénztárcájuak is hozzájussanak valami nasihoz, ha esetleg a "nagy dőzsölésben" több kiflit sikerülne venniük és maradna ki belőle.

Hozzávalók:
  • 8-10 kifli
  • 2-3 tojás
  • 2cs. vaníliáscukor
  • 3-4 dl tej
  • esetleg kockára darabolt bármilyen olcsóbb táblás csoki
  • baracklekvár
A kifliket karikára kell vágni, a tojást a vaníliás cukrot és a tejet összekeverni. Kivajaztam egy jénai tálat vagy tepsit. A felkarikázott kifliket a tojásos, cukros tejben megforgattam és szépen elrendeztem a jénei tálban. Az esetlegesen megmaradt tejet rá kell önteni. A tetejére rátördeltem a csokit, halmokat tettem a lekvárból a szabadon maradt részekre és kb. 160 fokra előmelegített sütőben 20-30 percig sütjük. Melegen és kihűlve is nagyon finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails