2011. december 14., szerda

Mert nem hagyott nyugodni....tejbegríz :)

Az egyik negatív tulajdonságom a kíváncsiság, ami amennyire káros, annyira visz is előre. :) Jelen helyzetben és állapotunkban, ez a gyereknek mód felett pozitív, mert mindenre kíváncsi vagyok  és azonnal ki akarom próbálni magam a dologban. Így volt ez a tejbegrízzel is. Ez is olyan kaja volt régebben, amit mentőövként bármikor be lehetett vetni. Aztán amikor Maggy is írta, hogy náluk bevált a kicsijénél, akkor délután melóban agyaltam, hogy miből kellene megvalósítani. A rizsdarára tippeltem, amit kb. 1 hete láttam is a helyi bio boltban. Valamiért meg akartam venni, de csak visszaraktam a polcra. :) Hiába, a női megérzések! :)) Így gyorsan átszaladtam a munkahelyemmel szembeni bio boltba -épp zárás előtt estem be- és vettem 1 csomag rizsdarát. Nanááá, hogy este már ez volt a vacsija. :)) És finom volt és megette az utolsó cseppig! Végre egy újabb kaja, ami mentőövként most is jó. :)

7 megjegyzés:

  1. Teljesen úgy néz ki, mint a tejbegríz, én még nem hallottam rizsdaráról. De az ajó, hogy már legalább van alternatív választék egy csomó helyen.

    VálaszTörlés
  2. trollanyu! Sőt nem csak hogy úgy néz ki, hanem ha megkóstolnád és nem tudnád, hogy nem hagyományos tejbegríz, észre sem vennéd. :) Talán csak annyit, hogy "ez most egy jól sikerült tejbegríz lett". :)) Férjem szerint kicsit "krémesebb" ízű. Nekem ez is bejött nagyon. A rizsdara meg Naturbit termék egyébként, de sejtem, hogy nálatok Norvégiában is van rizsdara.

    VálaszTörlés
  3. A lényeg, hogy a gyermek megette!:)
    Egyébként még én sem hallottam - igaz nem is foglalkoztam ilyesmivel - rizsdaráról.

    VálaszTörlés
  4. Roza! Hát sajnos eléggé azt az időt éljük, hogy "szerencsére megette a gyerek!". :) Sosem gondoltam volna, hogy központi téma lesz vele kapcsolatban az evés... :/
    Hát ha hiszitek, ha nem, én sem tudtam előtte, hogy vannak ilyenek, mint a rizsdara. :) De nagyon gyorsan rááll az ember szeme, agya a dolgokra, ha már muszáj ... sajnos.

    VálaszTörlés
  5. haNa! Ha hiszed, ha nem , én is ugyanígy tálalom a gyerek tejbegrízét!! :D
    Láttam az előbb a szilvás gombócodat meg a nudlidat!! NAGYON TETSZIK!!! IMÁDOM!! A héten biztos meg fogom csinálni! Köszi!!

    VálaszTörlés
  6. Maggy! Érted és miattad már érdemes felvezetnem ide a gluténmentes recepteket is. Nagyon hálás közönség vagy! :))) Köszi és sok sikert hozzá! :) Ha a hagyományos gombóc nem is sikerült, ne keseredj el, ez biztosan sikerülni fog! ;)) Majd mesélj, hogy sikerült. :)

    VálaszTörlés
  7. :DDD

    Oké! Majd jelentkezem!

    VálaszTörlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails