2010. február 10., szerda

Kókuszos kocka

 
Kókuszos napjainkat éljük, így a fentebb említett kókuszos csiga után most ez a kókuszos csemege készült. 
Egy 9 tojásos vizes piskótát sütöttem(9 tojás fehérje,9 ek kanál víz, 18 ek kanál cukor habosra, majd hozzá a 9 tojás sárgája, 18 kanál liszt) a nagy gáztepsiben. Kihűlt, felkockáztam. Még hűl, elkészítem a mázat. Ez hozzávetőleges arány, mert vannak dolgok, mint pl. ez is, amit már csak sacc/kb.-ra adagolok. Tehát a máz: fél csomag cukrozatlan kakaópor, 25-30 dkg cukor, másfél dl tej, és mikor már olvad, akkor hozzá darabolok 15-20 dkg margarint és lehet rajta dobni fél üvegcse rumaromával is. Ha felolvadtak a hozzávalók, akkor belemártom a piskóta kockákat(én egy kanállal rápancsikolom a csokit, majd egy nyárs tűvel beleszúrok és kiemelem, lecsöpögtetem kicsit) és egy nagyobb tálba szórt(kb. 30 dkg kókusz reszelékbe) megforgatom a csokimázas kockákat. Gyorsan meghűl és dermed a máz, szinte azonnal fogyasztható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails