2012. január 31., kedd

Muffin

Folyamatosan szélesítjük a GM repertoárt, így elérkeztünk a muffinhoz is. :)) Igazán finom, viszonylag sokáig friss marad-figyelembe véve a Gm kaják esetében, hogy elég gyorsan ehetetlen kategóriába kerülnek. Természetesen ez is netes recept. Innen:

Hozzávalók:
150 g cukor
150 g szobahőmérsékletű Liga margarin
100 g Fe-mini kenyérpor / kukoricakeményítő / Emese süteménypor - Én vagy Shar C-t vagy Barbara főzéshez-sütéshez lisztet használok
szódabikarbóna
csokidarabkák
50 g rizsliszt
3 db tojás
A tojások sárgáját a margarinnal és a cukorral habosra keverjük, majd hozzáadjuk a lisztet, melyben előzőleg elvegyítettük a szódabikarbónát. Szükség szerint egy kis vízzel / rizstejjel lazítjuk, de csak annyival, hogy könnyen keverhető legyen. A tojásfehérjéből kemény habot verünk, és óvatosan ezt is hozzákeverjük
A muffinformákat kibéleljük muffinpapírral, és 1-1 kanálnyit teszünk bele a keverékből. 20-30 percig közepes lángon sütjük.


Én annyit módosítottam, hogy egy citrom héját reszeltem még bele és két felé vettem, az egyik felébe tettem 1-2 kanál kakaóport és kicsit hígítottam rajta tejjel. Majd adagolásnál egy kanál fehér tésztára egy kanál kakaós került és pluszban még csokicseppekkel szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails