2012. január 31., kedd

Stangli gluténmentesen

A stanglinak története van. Elég szívfacsaró, az elmúlt bő 2 hónapos diétánk kezdete óta az első olyan, mikor nagyon összeszorult a szivem. Az egyik reggel mikor bementünk az ovi melletti cipó boltba, a gyerek elment a polcok előtt, majd orr magasságban neki, megáll a polc előtt. Gőzölgő, meleg sajtos stanglik sorakoztak a polcon, tényleg harapni lehetett az illatukat. Megállt Hanna a polc előtt, szinte ráhajolt a stanglikra és beleszippantott az illatukba. Majd azt mondta ezzel egy időben:"Oh Istenem, de finom illata van!" Hozzá az arca...nehéz volt, bár fásult egy lelkem van, de akkor is. Haza jöttem és első dolgom volt a stangli sütő megalkotása. Van pár papír kéztörlő gurigám mindig itthon, azt gyorsan eldaraboltam, bevontam alufóliával, majd sütőpapírral és már kezdődhetett is a project. :) Az első így sikerült, valahol neten lelt recept alapján, ami nem sikerült annyira jól, majd jött a következő neki futás a lentebb található zsemle recept alapján. És....
Minden megoldható és remélem nem kell sok ilyet átélnem..és neki sem!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Hana! Pesten lehet venni bagett sütő formát,ami annyiban más hogy lyukacsos az alja és így teljesen máshogy sül benne,én már csak abban sütök magamnak kiflit,az alja is,a teteje is isteni ropogós lesz benne.http://glutnslaktzmentesreceptgyjtemny.blogspot.com/2011/04/glutenmentes-bagett-formaban-sutve.html
    Nem tudom hol laktok,de sztem rendelni is lehet,vagy ha van rokon,ismerős aki erre lakik.
    http://kookta.hu/webshop/product.php?id_product=1321
    Már persze ha érdekel.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pilchard! Igen, nálad járva, nézelődve láttam a bagett sütődet, végül is az ihlette az én papír sütőmet. :)) Köszönöm az ajánlást, megnézem és ha úgy döntök, lesz olyan aki lehozza nekünk az Alföldre. :) Rájöttem gyorsan, hogy a lyukacsos alj a fém bagett sütőn nem véletlen van, mert valóban elég színtelen sül az alja az én egyedi bagett sütőmben. De próbának jó volt. :)) Köszi még egyszer! :)

      Törlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails