2010. április 6., kedd

Kapuciner szelet

Természetesen ezt is andinál találtam. Igaz kicsit változtattam rajta, nem csak azt, hogy másfélszeres adagban készítettem, hanem másban is. Leírom:
Tészta :
9 tojás sárgáját 9 evőkanál porcukorral kikevertem, majd hozzáadtam 1.5 dl étolajat, 9 evőkanál lisztet, 1 csomag sütőport, 3 evőkanál kakaót(lehetőség szerint hollandot), és a 9 tojás felvert habját. A tésztát sütőpapírral bélelt tepsiben sütöttem
Krém:
37 dkg margarint 37 dkg porcukorral kikevertem. 7.5 dl tejben felfőzünk 3 csomag tejszín ízű (esetleg vanília ízű) pudingot. A tejszínes és a vajas krémet összekevertem, majd kétfelé kell venni.Na, itt jött az első változás, mert a recept szerint az egyik felébe 1 evőkanál fekete kávét keverünk(én a sima darált kávén még őröltem, hogy teljesen por állagú legyen vagy az instant kávé is jó). Aztán a másik felébe kellene a kakaópor, DE...Én úgy láttam, hogy az a krém mennyiség kevés lesz, így nem felét vettem az imént elkészített krémnek, hanem bő 3/4-ét és abba tettem a kávét. Aztán értelem szerűen a maradék krém már már kevés lett volna, így felvertem kb. fél liter HULALA tejszínt és abba tettem 1.5 ek. holland kakaót. Először a kávés krémet kentem a kakaós piskóta lapra, majd a kakaós tejszínt. A maradék krém meg a gyerekek áldozatául esett. :) A tetejére csokimázat ír, de nem volt vele kedvem bajlódni, így gyorsan megszórtam gazdagon egy kis csoki reszelékkel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails