2010. április 6., kedd

Sajtos-mákos rúd

 

Ezt megint Andinál láttam és megtetszett, így hát kipróbáltam. Aztán persze Moha konyhájánál kötöttem ki, mert hiányoltam, hogy Andi nem ír tojást. Elnéztem az álktala kilinkelt Mohához, ott sem volt ugyan tojás hozzá írva, de volt mák. Kipróbáltam így. Ez tul.képpen az eredeti, de még az Andi félét is ki kell próbáljam, mert ez a mákos verzió annyira nem jött be. De receptet hoztam:
25 dkg vaj
40 dkg liszt (felesben finom és rétes)
10 dkg reszelt sajt
5 dkg mák egészben
fél csomag sütőpor
1-2 ek. tejföl
1 tk.só
tetejére 1 tojás, magvak

A hozzávalókat összegyúrtam, lisztezett deszkán 1/2 cm vastagra nyújtottam, derelye vágóval felszeltem, lekentem a felvert tojással,

megszórtam szezámmaggal és én még egész mákszemekkel

Sütőpapíros tepsin -de legjobb a szilikon sütőlap- előmelegített sütőben 200 fokon kb. 10-15 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails