2011. december 8., csütörtök

Krumpli leves

A gluténmentes táplálkozásban nekem már nem is az jelenti az igazi gondot, hogy mit és hol szerezzek be, hanem mekkora az a mennyiség, ami egy 6 éves "madárkának" elegendő, de nem 3 napig kénytelen enni. Én, aki ipari méretekhez vagyok szokva az 5 tagú családunkkal-és zömében jó étkű a társaság-ez igazi nehézség. :) Tehát akkor egy kicsinyke krumpli leves hozzávalói, amit így is 2 napig evett, úgy, hogy jómagam is besegítettem. :)
  • 2 szem kisebb krumpli
  • 1 kisebb szál sárgarépa
  • esetleg egy ugyan ekkora petrezselyem gyökér
  • kevéske petrezselyemzöldje
  • olaj, só, bors, kukoricaliszt, pirospaprika
Mikor a zöldségek konyha készek, akkor kevés olajon a krumplit, sárgarépát, petrezselyem gyökeret kicsit megpirítjuk (nem szükséges, de én így szeretem). Majd fűszerezem, sózom és rádobom a kb. 1 teás kanálnyi kukoricalisztet, azzal is jól átforgatom, majd végül a pirospaprika kerül rá és felöntjük annyi vízzel, hogy jól ellepje. Rádobjuk még a petrezselyemzöldet és készre főzzük az egészet. Aki szereti, tejföllel is fogyaszthatja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails