2011. december 10., szombat

A nagy főzés

Igazából akkor értékeltem újra és át a dolgokat, mikor írtam, hogy a legnehezebb ebben a diétában, hogy egyenlőre csak a 6 éves étkezik így és ő meg meglehetősen kicsiny mennyiséggel beéri. Ma vettem 2 kiló sertéscombot és ugyan csak sertéscombból  ledaráltattam 1.5 kilót és fél nap főztem. Nagy adagokat, nekem megszokottat, majd elkezdtem kiporciózni és úgy döntöttem lefagyasztom a kis adagokat, így mikor eldöntöm, hogy másnap az lesz az ebédje, csak előkapom, kiengedem és gyakorlatilag egy kis köret tésztával, rizzsel, tarhonyával, krumplival meg van a fő fogás.
Így készült:
....fasírt rudacskák..vagy 25 db. Ebből jóóó, ha kettőt megeszik egy evésre.
...bolognai szósz egy nagy adag, a kétszer átdarált sertéscombból...természetesen GM bolognai alap porból..

...a rántott szelet sem maradhatott ki, igaz ez már csirkemell filéből, úgy, ahogy mi szeretjük, tejfölös, fűszeres pácban. A panírozott állapotáról a nagy sürgésben nem is készült kép, pedig úgy emlékeztem, hogy igen...
...egy nagy adag sertés pörkölt is készült, amiért önmagában nem rajong ugyan, de tarhonyával, rizzsel megeszi és egy adag kiengedve bőven jó egy kevés zöldséggel, felöntve és megtuningolva egy ízletes gulyás leves alapjaként....
...levezetésnek meg sütöttem egy fél adagos sajtos tallért megint csak, mert ezt annyira szeretjük...mi is...

Főtt még igazi öreg tyúkhús leves is, ami már a holnapi ebédünk lesz, de az is elég bőséges adag lett, így abból is kerül 3-4 decis adagokban lefagyasztásra.... Tele a fagyasztó egy elkülönített része, alaposan elcsomagolt étellel, gyakorlatilag megkönnyítve ezzel a hónap hátralévő részében saját helyzetemet is. :))

2 megjegyzés:

  1. Aztaaa! De ügyes vagy!!
    Majd én is csinálok ilyen főzős napot! ;)
    Ezeket a műanyagpoharakat fagyasztottad le?

    ( Ilyen tallérsütőt már mi is venni akartunk! Hol lehet kapni? És mi a neve? Tallérsütő? )

    Szia!

    VálaszTörlés
  2. Maggy! Köszönöm, de a muszáj nagy úr. :)) Dolgozom is rész munkaidőben, így a napi főzőcske már kicsit sok lenne. Így meg bő fél óra alatt két fogásos kaját tudok elé tenni. :)) Igen, így műanyag poharastól fagyasztottam le.
    A tallérsütőt én anno a Lidl-ben vettem 5000ft-ért. De a napokban láttam a félegyházi piacon-az igaz gázon sütős verzió volt, az enyém meg elektromos-szóval a nagy 6500 a kisebb verzió meg 4500 volt. De én nem bántam meg, hogy akkor megvettem. :))

    VálaszTörlés

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails