2011. december 8., csütörtök

Tarhonyás hús

Ez volt az eddigi kedvenc kajája a gyerkőcnek. Gondoltam meglepem vele, de első soron magamat sikerült meglepnem, hogy ez bizony a hagyományos búzalisztes tarhonya nélkül meg sem közelíti a régi tarhonyás husi ízét. A gyereknél sem aratott osztatlan sikert, tehát kísérleteznem kell más tarhonyával is.

Hozzávalók és az elkészítése:
  • A tarhonyához kb. 10 dkg CORNITO tarhonyát használtam(nem igazán jött be!) amit kevés olajon megpirítottam, sóztam és rádobtam egy csapott kávéskanálnyi pirospaprikát. Felengedtem bőven vízzel és még adtam hozzá 1 kis fej vöröshagymát.
  • Igazság szerint a "régi" tarhonya szépen elfőtte a levét és akkorra meg is puhult, ez pedig csak ragadt le, mászkosodott, így elég bőven fel kellett engedni és mikor már majd nem megfőtt, akkor elzártam alatta a gázt, pár perc múlva pedig leszűrtem és túl erősen átmostam(nem javasolt túl sokáig, mert akkor elveszti az ízét). 
A hús:
  • Ez kb 20 dkg sertéscombból készült pörkölt. Egy kis fej vöröshagymát felaprítottam, olajon megfonnyasztottam, rádobtam az összekockázott húst, átsütöttem és mikor kifehéredett, akkor sóztam, borsoztam, őrölt köménnyel ízesítettem. Pirospaprikát dobtam rá, összekavartam, felengedtem vízzel és a hús puhulásig főztem.

1 megjegyzés:

Köszönöm az üzeneted, hamarosan olvasható lesz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails